- Yet Another Diary..

Yet Another Diary..

Kun elämä ei aina menekään ihan kuin sen kuvitteli.

14.4.09

 
Ja jatkoinhan mä matkaa. Dokasin ja panin baarin vessassa jotain parikymppistä, jonka nimeä en tiedä, enkä välitä tietää. Tanssin ja pidin hauskaa, vanhenin vuodella. Opiskelin ja tein töitä ihavvitusti. Puhuin Leppiksenkin kanssa, tehtiin rauha. Istuin sukupuolipolilla ja pelkäsin pahinta. Tappelin nakkikioskijonossa ja hakkasin päätä seinään. Remppasin yhden kämpän ja hankin vatsahaavan sen keittiön kanssa. Lopetin röökinpolton ja velkaannuin lisää. Diipadaapa.

Mutta tää ei ois YAD, jos mä en kirjoittaisi tänne silloin kun kaikki ei tosiaan mennyt ihan niin kuin piti. Mun sanavarastoon kuuluu tätä nykyä pari uutta sanaa ja hei, ne ei todellakaan ole lapsi, rakkaus tai mitään sellaista. Mä opin mm. sellaisia sanoja tässä lähiaikoina kuin sklerosoiva kolangiitti, kolangiokarsinooma, dysplasiariski, kirroosikomplikaatiot, toistuvat bakteerikolangiitit, profylaktinen maksansiirto ja kohoava CA19-9-tuumorimarkkeri. Muutamia lukujakin opin, niistä mun suosikit esiintyy samassa lauseessa: "Ennen merkittävää kirroosia jopa 4-20 %:lle potilaista kehittyy kuitenkin kolangiokarsinooma, jonka riski terveeseen väestöön nähden on 160-kertainen." Pari muutakin lukua pääsee kyllä top viiteen: "Mikäli kolangiokarsinoomaa ei siirtohetkellä ole, siirtotulokset ovat hyvät eli 10 vuoden kuluttua elossa on yhä 70 % potilaista."

Ja kyllä, se vittumaisin sana, jonka mä opin, on ihan selvää suomea ja se on syöpä. Kiva pieni tikittävä aikapommi mun sisuksissa. Nyt vaan venataan, koska tän ajastin laukee ja se on GAME OVER. Pari kuukautta, pari vuotta, kymmenen vuotta? Ku tietäis. Ei menny joo ihan kuin sen kuvitteli tai ois ollu rokkenrol.


03:20 #


KIRJOITTAJA

Koo, se oon mä. 20-something, ikuinen teini. Vuodatan ja suodatan tänne elämäni vuoristoradasta
- opiskelusta, liiallisesta työnteosta, sinkkuilusta, härdäämisestä ja ihan normipäivistä. Yleensä on kivaa olla mä, aina ei. Kommentit on jees.
Read and weep.

TJEU - TSEKKAA JOS ET USKO

Miira ja Minna
Angsti-Pipsa
Kokki Kolmonen
Emppa Malawissa
Thiiren pesue
Naamarit
Tiiperoinen
Cistaliini
Kisperi
Norpatti
Oola-laa!
Esteri
Sexipoica
Gee

Vieraskirja
Tilaa YAD


2006

Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu Lokakuu Marraskuu Joulukuu

2007

Tammikuu Helmikuu Maaliskuu Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?




© Minna