- Yet Another Diary..

Yet Another Diary..

Kun elämä ei aina menekään ihan kuin sen kuvitteli.

16.10.08

 
Hoh. Palasin Suomeen viikko sitten. Reissu oli ihana, rentouttava, täynnä elämyksiä (pieni ähky jopa päällä kaikesta, mitä koki ja teki) ja samalla myös todella raskas. Oli aika rankkaa tavata hyvä ystävä Ausseissa ja toimia terapeuttina kolme viikkoa. Jäi siitä osuudesta hieman kakan maku suuhun, vaikka maa muuten ihan jees olikin. Eniten diggasin kyllä reissata keskenäni, nähdä ja tehdä oman pään mukaan. Parasta lomassa oli tietenkin sukeltaminen. Siitä on lyhyessä ajassa muodostunut mulle todella rakas harrastus, sääli ettei sitä pysty ihan samassa mittakaavassa toteuttamaan täällä kotomaassa kuin vaikkapa pyöräilyä.

Nyt on sitten aika syventyä putkiremonttiin. Tapaan perjantaina urakoitsijat ja oon ihan päästäni pyörällä enkä oikein tiedä mitä tarttis tehdä ja plääh. Overwhelming. No, katotaan mitä ne sanoo, papereiden mukaan mulla pitäis olla valmiina kaikki tapaamiseen, mut ei tasan oo. Sitä paitsi pari kuukauttahan ne piikkaa ja poraa reikää ja hyörii pölyssä. Mihin ne muka tarvii mun laatta- ja kalustevalinnat heti kärkeen, häh?

Tarttee tän kaiken keskellä pitää huolta nupistaan. Kalenteri on aika täynnä, Visa- ja Masterlaskut odottaa avaamattomina eteisen pöydällä, opiskeluja pitäis saattaa etiäpäin. Pikkuhiljaa, yks asia kerrallaan.

Hetkittäin tuntuu niin hyvältä, tänään ei. Onneks näitä päiviä ei mahdu montaa kuukauteen.


00:37 #


KIRJOITTAJA

Koo, se oon mä. 20-something, ikuinen teini. Vuodatan ja suodatan tänne elämäni vuoristoradasta
- opiskelusta, liiallisesta työnteosta, sinkkuilusta, härdäämisestä ja ihan normipäivistä. Yleensä on kivaa olla mä, aina ei. Kommentit on jees.
Read and weep.

TJEU - TSEKKAA JOS ET USKO

Miira ja Minna
Angsti-Pipsa
Kokki Kolmonen
Emppa Malawissa
Thiiren pesue
Naamarit
Tiiperoinen
Cistaliini
Kisperi
Norpatti
Oola-laa!
Esteri
Sexipoica
Gee

Vieraskirja
Tilaa YAD


2006

Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu Lokakuu Marraskuu Joulukuu

2007

Tammikuu Helmikuu Maaliskuu Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?




© Minna