- Yet Another Diary..

Yet Another Diary..

Kun elämä ei aina menekään ihan kuin sen kuvitteli.

18.10.07

 
Tuulinen oli tosiaan sopiva sana. Mulla oli tiedossa jotain oikeasti tosi mielekästä, ehkä jopa rahakasta ja melkoinen ylennys. Kaikkea voitiin oikeastaan pitää jo varmana, kultalusikalla tarjoiltuna. Unohdin kuitenkin hässäkässä, että työskentelen firmalle, jossa kaikki pitää olla paperilla. Erinäisten kuvioiden myötä, jotka ei liity mitenkään muhun, tää tarjottu paikka ei olekaan enää auki. Epäpätevä idiootti jatkaa hommaansa siinä. Kuvittelevat vielä, että jos epäpätevä idiootti mogaa tarpeeksi pahasti ja heitetään pihalle, että mä olisin käytettävissä sormia napsauttamalla.

Tuulista, juu. Mulla oli kolme-neljä mahdollisuutta tässä näppäimissä ja tällä hetkellä olen irtisanoutumisen partaalla. Edelleen seisoo yksi työtarjous, joka olisi omalta alalta ja todella hyvää kokemusta tutussa työporukassa, mutta tää koko selkkaus on saanut mut jäihin. En pysty, en kykene, en jaksa, en halua. Olen jähmettynyt, loukkaantunut, kiukustunut ja tietenkin asiaan liittyy hitosti juttuja, joita en edes voi kirjoittaa tänne.

Sairasloma ja puhekielto. Unelmoinkin "lomasta", mutta en ihan tätä tarkoittanut. Voi peräsin. Jotain positiivista: oli hiton kiva vetää läskit naamalle Vilkun kanssa tiistaina ja törmäsin erääseen herraankin. Tää on tuttu siltä ajalta, kun mulla vielä oli iso-kalju mies-fetissi. Kaikkien näiden vuosien jälkeen vaihdettiin numerot, mutta muuttaminen pois Friend Zonelta ei ole koskaan helppoa. Mutta silti on kiva, kun on jotain muuta ajateltavaa kuin noi työasiat. :)


15:51 #


KIRJOITTAJA

Koo, se oon mä. 20-something, ikuinen teini. Vuodatan ja suodatan tänne elämäni vuoristoradasta
- opiskelusta, liiallisesta työnteosta, sinkkuilusta, härdäämisestä ja ihan normipäivistä. Yleensä on kivaa olla mä, aina ei. Kommentit on jees.
Read and weep.

TJEU - TSEKKAA JOS ET USKO

Miira ja Minna
Angsti-Pipsa
Kokki Kolmonen
Emppa Malawissa
Thiiren pesue
Naamarit
Tiiperoinen
Cistaliini
Kisperi
Norpatti
Oola-laa!
Esteri
Sexipoica
Gee

Vieraskirja
Tilaa YAD


2006

Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu Lokakuu Marraskuu Joulukuu

2007

Tammikuu Helmikuu Maaliskuu Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?




© Minna