- Yet Another Diary..

Yet Another Diary..

Kun elämä ei aina menekään ihan kuin sen kuvitteli.

2.9.07

 
Miksi James Blunt laulaa suoraan mun sydämeen? Miksi se saa päivän hyvän fiiliksen kääntymään epätoivoksi ja ikäväksi? Miksi jokainen biisi saa mut ajattelemaan..?

Oltiin Meriharjussa suunnittelemassa. Naurua, pöhköjä juttuja, ystäviä, ruokaa, paras fiilis. Ja minä kun luulin, että voisin keskittyä itseeni enemmän. En mä pysty ilman noita olemaan, en ikinä. Jotain oon sentään oikein tehnyt. Ansainnut nuo, saanut aikaan.

Vielä muutama työvuoro ja parin viikon loma koittaa. Ens viikonloppu tulee olemaan ihana. Lauantaina yhdet huippusynttärit poissa Helsingistä, sunnuntaina Pablo Francisco. Niillä on hyvä aloittaa loma. Parasta.

Yliopisto alkaa huomenna. Pääsen töistä aamulla, käyn heittämässä verta hoitsulle ja menen luennoille viideksi tunniksi. Nukkumatta. Taitaa hieman väsyttää illalla. Taitaa hieman päähän sattua päivän aikana. Taitaa mennä melko vituiks. Vaan ei auta nyt enää.

Vitun James Blunt, lakkaa laulamasta mulle.


16:18 #


KIRJOITTAJA

Koo, se oon mä. 20-something, ikuinen teini. Vuodatan ja suodatan tänne elämäni vuoristoradasta
- opiskelusta, liiallisesta työnteosta, sinkkuilusta, härdäämisestä ja ihan normipäivistä. Yleensä on kivaa olla mä, aina ei. Kommentit on jees.
Read and weep.

TJEU - TSEKKAA JOS ET USKO

Miira ja Minna
Angsti-Pipsa
Kokki Kolmonen
Emppa Malawissa
Thiiren pesue
Naamarit
Tiiperoinen
Cistaliini
Kisperi
Norpatti
Oola-laa!
Esteri
Sexipoica
Gee

Vieraskirja
Tilaa YAD


2006

Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu Lokakuu Marraskuu Joulukuu

2007

Tammikuu Helmikuu Maaliskuu Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?




© Minna