- Yet Another Diary..

Yet Another Diary..

Kun elämä ei aina menekään ihan kuin sen kuvitteli.

2.7.07

 
Mä haluan mansikoita, jäätelökoneen, nukkua öisin enemmän kuin kuusi tuntia, että mulla on seuraa vapaapäivisin, että mulle jaetaan vaan kivat mainokset, mutta ei aluelehtiä, mun auton puhtaaksi, grilliruokaa, Lahteen (se kauppa ei enää myykään niitä juttuja, mitä mun piti haluta!), ruskettua, siivotun kodin, että naapurin kakarat lakkaa mekastamasta loma-aikana, kivoja koruja, humalan ilman krapulaa, laihtua seitsemän viisi kiloa, että mulle soitetaan ja tekstataan, pitää sitä eilen ostamaani ihanaa hamosta, ajaa Turun saaristoon kahdessa tunnissa, pusuja, uimaan, mutakakkua.

Jotain sentään tullut tehtyä töiden lisäksi, vaan en kyllä ymmärrä miksei noita mansikoita ilmesty mulle! Mä haluaisin myös iltatorille, koeajamaan pari uutta autoa, nollata aivot, tehdä jotain repäisevää ja lakata ajattelemasta koko ajan kuinka pitäis, täytyis, kerkeis ja ois kiirus.

Hyvä puoli tässä on, että palkka tosiaan juoksee ihan kivasti. Ostin kakkoskoneen, ihanan läppärin. Gradukoneeksi. Kuulostaa tuhoontuomitulta, tiedän. Kolmen vuoden takuu, sinä aikana pitäis saada se kyhättyä kasaan. Plääh. Ens vuos menee enemmän tai vähemmän välivuotena. Jos sais tenttejä ja metodiopintoja kasaan, toisen sivuaineen loppuun, jotain pientä sillon tällöin. Tekis rahaa ja olis, nauttis, ei stressais. As if.

Hengaillut Tanyan ja Peikkopojan kanssa. Baareillut, nauranut, humaltunut. Jokin silti syö sisuksia, vaikka ajoittain onkin niin onnellista ja ihanaa. Eilen melkein itkin onnesta, kun tapasin X vuoden jälkeen parhaan ystäväni lukiosta vaimoineen. Todella ihana oli nähdä ja höpöttää. Ja MIKSI se näytti edelleen 19-vuotiaalta?!

Edit: piti korjata tuo vuosimäärä pois tuolta. Eihän siitä voi olla enempää kuin kolme vuotta, eihän.. EIHÄN?!


15:12 #


KIRJOITTAJA

Koo, se oon mä. 20-something, ikuinen teini. Vuodatan ja suodatan tänne elämäni vuoristoradasta
- opiskelusta, liiallisesta työnteosta, sinkkuilusta, härdäämisestä ja ihan normipäivistä. Yleensä on kivaa olla mä, aina ei. Kommentit on jees.
Read and weep.

TJEU - TSEKKAA JOS ET USKO

Miira ja Minna
Angsti-Pipsa
Kokki Kolmonen
Emppa Malawissa
Thiiren pesue
Naamarit
Tiiperoinen
Cistaliini
Kisperi
Norpatti
Oola-laa!
Esteri
Sexipoica
Gee

Vieraskirja
Tilaa YAD


2006

Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu Lokakuu Marraskuu Joulukuu

2007

Tammikuu Helmikuu Maaliskuu Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?




© Minna