- Yet Another Diary..

Yet Another Diary..

Kun elämä ei aina menekään ihan kuin sen kuvitteli.

15.4.07

 
Okei, jos joskus olen mielessäni moittinut Leppistä siitä, ettei se ole kovin romanttinen, niin enpä itsekään hetki sitten vetänyt korkeimpia pisteitä kotiin. Leppiksen kaveri on alkanut seurustella ja kysyin miltä nyt tuntuu. Sain kuulla kuinka ihanaa on olla rakastunut ja viedä kukkia tytölle. Tässä kohtaa oli pakko lopettaa puhelu sanoihin "Hyi vittu, mä lähen oksentamaan!" ja rynnätä halaamaan posliinimukia. Puuskahduksella ei tietenkään ollut mitään tekemistä näiden kahden rakkaudenlähettilään puheiden kanssa, vaan eilisellä oli ehkä näppinsä pelissä. Huoh. Puhu mulle rakkaudesta, mutta oota että haen ensin ämpärin..

Oli kivaa, oli London Pub, oli seksimessut, oli Lux, oli Kalle, oli Iltakoulu, oli Rock Town, oli nakkikioski ja hinttariviinaa. Oli liian monta puhelua työkavereille, eksille ja julkimoille. Oli liikaa jokeripelaajia, -faneja ja cheerleadereita. Oli kallista taksimatkustelua ja lämmin, kesäisen oloinen yö. Oli kerrassaan loistokasta!

(Minä en tosin kuulunut niihin kännitekstailijoiden ja -soittelijoiden joukkoon, mistä oikeesti pisteet kotiin. Aamulla vasta ruikutin Leppikselle oloani ja nytpä lähdenkin sinne hoivailtavaksi. Kouluhommien suhteen tää viikonloppu oli olematon, vaikkakin ajatuksen tasolla aivan loistava..)

Edit: olen hieman kiukustunut erääseen tuttavaani, joka lukee tätä blogia ja vihjailee asiasta, muttei voi sanoa suoraan. Hoovee vaan.


17:09 #


KIRJOITTAJA

Koo, se oon mä. 20-something, ikuinen teini. Vuodatan ja suodatan tänne elämäni vuoristoradasta
- opiskelusta, liiallisesta työnteosta, sinkkuilusta, härdäämisestä ja ihan normipäivistä. Yleensä on kivaa olla mä, aina ei. Kommentit on jees.
Read and weep.

TJEU - TSEKKAA JOS ET USKO

Miira ja Minna
Angsti-Pipsa
Kokki Kolmonen
Emppa Malawissa
Thiiren pesue
Naamarit
Tiiperoinen
Cistaliini
Kisperi
Norpatti
Oola-laa!
Esteri
Sexipoica
Gee

Vieraskirja
Tilaa YAD


2006

Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu Lokakuu Marraskuu Joulukuu

2007

Tammikuu Helmikuu Maaliskuu Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?




© Minna