- Yet Another Diary..

Yet Another Diary..

Kun elämä ei aina menekään ihan kuin sen kuvitteli.

22.3.07

 
En osaa oikein sanoa nyt mitään. Kone on lataillut kohta 11 tuntia musiikkia ja aika hyviä biittejä onkin kovolle solahtanut. Väsyttää kovin, 9 tunnin päästä pitää olla opettamassa. Hyvä, että tulee rahaakin, koko viikon oon koululla kuitenkin pyörinyt noita kanditutkimuksia tekemässä.

Kolme yötä mennyt Leppiksen viekussa, enää ei olla puhuttu suhteen tilasta. Josko molemmat (lähinnä minä!) nyt tajuaisi olla analysoimatta tätä keissiä sen enempää. Varmaa on se, että tykätään, vaikkei mitään muuta pystyttäisikään lupaamaan. Tai ainakaan en usko, että kummallakaan olisi syytä valehdella toiselle tykkäävänsä, jos asia ei niin olisi. Huolestuttaa vain, kun tekisi mieli olla sen kanssa koko ajan. Vaikka kuinka pidän itsenäisyydestäni, olen alkanut kaipaamaan Leppiksen seuraa. Vaikkei mitään ihmeellistä tehtäiskään, tuntuu sama rötvääminen ihan turhalta yksikseen. Jos voit olla tekemättä mitään seurassa, miksi pitäisi olla yksin?

Olen jotenkin kovin ylpeä itsestäni. Tunnen niin positiivisia tunteita, enkä ollenkaan etsi huonoja puolia. Arvostan ja ihailen kovasti, mutten silti typerällä ja lapsellisella tavalla. Kovin vaikea selittää, mutta on niin mukava kun voi olla vilpittömästi iloinen toisen puolesta ja kunnioittaa tämän valintoja ja tekoja.

Huomenna uusi auto ja metsään pikkulikkojen kanssa. Harrastusasiat seisoo, vaikka tehtävä homma on he-le-ve-tin pieni. Jotenkin fiilis on vaan niin kadonnut kaikkeen. Tuntuu, että haluaa vaan hetken elää itselleen, ei itsensä tai muiden kautta. Kyllä mä hommani hoidan, vaikka ne viimetippaan nyt jääkin. Antakaa vaan hetki armoa, jooko. Jotenkin on sellainen kutina, että jossain latautuu vuosia tyhjillään ollut akku ja sitten alkaa Duracell-meno taas. :)


23:02 #


KIRJOITTAJA

Koo, se oon mä. 20-something, ikuinen teini. Vuodatan ja suodatan tänne elämäni vuoristoradasta
- opiskelusta, liiallisesta työnteosta, sinkkuilusta, härdäämisestä ja ihan normipäivistä. Yleensä on kivaa olla mä, aina ei. Kommentit on jees.
Read and weep.

TJEU - TSEKKAA JOS ET USKO

Miira ja Minna
Angsti-Pipsa
Kokki Kolmonen
Emppa Malawissa
Thiiren pesue
Naamarit
Tiiperoinen
Cistaliini
Kisperi
Norpatti
Oola-laa!
Esteri
Sexipoica
Gee

Vieraskirja
Tilaa YAD


2006

Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu Lokakuu Marraskuu Joulukuu

2007

Tammikuu Helmikuu Maaliskuu Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?




© Minna