- Yet Another Diary..

Yet Another Diary..

Kun elämä ei aina menekään ihan kuin sen kuvitteli.

14.11.06

 
Ja aivan kaamee stressi ja masis sitte tänään. Särkee päätä, kun itkee. Lueskelin taas netistä noita mun vaihtoehtoja ja ei kyllä hyvältä tunnu. Mitkä vaihtoehdot oikeesti on, kun en halua elää tän taudin tarjoamien vaihtoehtojen puitteissa? Beats the hell out of me. En aio suostua leikkaukseen, oli se sitten elämäni typerin teko ikinä. En niin kauan, ennen kuin saan oikeasti tarpeeksi tietoa kaikesta ja mut otetaan vakavasti, eikä vastaanhangoittelevana potilaana. Mä tarviin tietoa ja vertaistukea. Mä tarviin jonkun asiantuntijan, jolle kertoa miten tää paska syö mut sisältä. Ja mä tarviin vastauksen, että murskaako tää kaiken alleen aina. Voinko koskaan suunnitella matkoja ja afrikassa asumista vai onko mut tuomittu jäämään sivistysvaltioon (?) tarpeeksi lähelle sairaalaa?

En jaksa olla tärisevä itkupallo. En jaksa herätä huomiseen. Jokainen päivä on liikaa.


01:10 #


KIRJOITTAJA

Koo, se oon mä. 20-something, ikuinen teini. Vuodatan ja suodatan tänne elämäni vuoristoradasta
- opiskelusta, liiallisesta työnteosta, sinkkuilusta, härdäämisestä ja ihan normipäivistä. Yleensä on kivaa olla mä, aina ei. Kommentit on jees.
Read and weep.

TJEU - TSEKKAA JOS ET USKO

Miira ja Minna
Angsti-Pipsa
Kokki Kolmonen
Emppa Malawissa
Thiiren pesue
Naamarit
Tiiperoinen
Cistaliini
Kisperi
Norpatti
Oola-laa!
Esteri
Sexipoica
Gee

Vieraskirja
Tilaa YAD


2006

Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu Lokakuu Marraskuu Joulukuu

2007

Tammikuu Helmikuu Maaliskuu Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?




© Minna