- Yet Another Diary..

Yet Another Diary..

Kun elämä ei aina menekään ihan kuin sen kuvitteli.

13.11.06

 
Ihana päivä, ihania yllätyksiä! Oltiin menossa papan luo isänpäiväkahveille ja luulin, että paikalla olisi vain tätini lapsineen. Rappukäytävässä leijaili mahtava tuoksu, lettuja! Ilahduttava yllätys numero yksi. Sisällä menin hämmästyksestä sekaisin, lähes sanattomaksi. Koko pienen sukumme äidin puolen sankaristo oli paikalla lapsia myöten. Enon perhe, jota näen niin kovin harvoin ja jopa tädin mieskin, joka on ollut yksi lempparisukulaisistani aina. Teiniserkukset ja kummityttö pikkusisarineen, ihana kakkosyllätys! Ja pappakin oli niin virkeänä, nauroi kun tuttuun tapaan soitimme koko kööri kilpaa poskeamme toisillemme.

Tuntui kuin olisin itse ollut päivänsankari. Ihan kuin minua varten olisi kaikki järjestetty, niin pöllämystyneenä paikalla olin! Yhteinen hetki meinasi loppua kuitenkin aivan liian pian. Heitin ilmaan ehdotuksen yhteisestä uudenvuodenvietosta tätini luona ja porukka innostui kunnolla. Toivotaan, että se onnistuisi, eikä kukaan ala perumaan! Itse olen luvannut mennä töihin silloin, mutta saa nyt nähdä olenko työkunnossa ensinkään.

Tykkään niin mun suvusta <3. Niin parhaita ja rakkaita. En vois ensinkään kuvitella heitä satuttavani. Pakko jaksaa. Näiden hetkien takia.


00:40 #


KIRJOITTAJA

Koo, se oon mä. 20-something, ikuinen teini. Vuodatan ja suodatan tänne elämäni vuoristoradasta
- opiskelusta, liiallisesta työnteosta, sinkkuilusta, härdäämisestä ja ihan normipäivistä. Yleensä on kivaa olla mä, aina ei. Kommentit on jees.
Read and weep.

TJEU - TSEKKAA JOS ET USKO

Miira ja Minna
Angsti-Pipsa
Kokki Kolmonen
Emppa Malawissa
Thiiren pesue
Naamarit
Tiiperoinen
Cistaliini
Kisperi
Norpatti
Oola-laa!
Esteri
Sexipoica
Gee

Vieraskirja
Tilaa YAD


2006

Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu Lokakuu Marraskuu Joulukuu

2007

Tammikuu Helmikuu Maaliskuu Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?




© Minna