- Yet Another Diary..

Yet Another Diary..

Kun elämä ei aina menekään ihan kuin sen kuvitteli.

2.10.06

 
Ehkä sittenkin jatkan täällä, saa nyt nähdä. Voinhan aina purkaa salaisemmat fiilikseni toisaalle. Tämä kuitenkin tuntuu kodilta. Kirjoittaminen on helpompaa.

Päivät ovat olleet rankkoja ja hektistä. Nousen aamulla, laahustan kouluun, tulen kotiin, nukun. En muista oppineeni juuri mitään, enkä ole juurikaan tehnyt muuta opintojeni eteen kuin ollut läsnä. Vaan sepä onkin enemmän kuin mitä viime syksynä jaksoin työurakaltani.

Poikkeuksellisesti olin viikonlopun töissä ja lauantaina jopa vielä baarissakin ex tempore. Oli ihan mukavaa, vaikkei pieneltä parisuhdedraamalta (ei omani) vältyttykään. En tajua miten niin rakas ystävä voi olla niin urpon jätkän kanssa. Seriously. Tänään pientä krapulailua, pitsaa, karkkia ja Johnny Deppiä. Töissä siis podettiin kaverin kanssa, joka myös oli sunnuntaikuosissa. Onneks oli melko hiljaista, vaikka sade meinasikin saada asiakkaat vauhkoiksi.

Kaipa tämä tästä. Pientä takapakkia taas, mutta myös hyviä fiiliksiä. Koitan ehjätä itseäni pikkuhiljaa. Pienin askelin ja pienillä teoilla. Niin moni asia masentaa, mutta onneksi myös moni iloistuttaa. Tasapainottelua, enkä oikeasti kyllä ole todellakaan mikään akrobaatti! Tiedän kuitenkin, että kuilun ylittäminen trapetsilla palkitaan. Ja tiedän pystyväni siihen, kunhan annan itselleni sitä aikaa ja askellan lapsen tahtiin. On kivaa tuntea itsensä ja jaksamisensa. On kivaa antaa itselleen lupa olla heikko ja väsynyt.

Tykkään mun äidistä. Ja mun kavereista. Ja mun kodista, vaikka täällä on sottaista. Mutta kohta on lomaa yli viikko ja täällä remppailaan ja laitetaan paikkoja kuntoon. Pientä ehostusta vain, eihän täällä mikään rikki sentään ole. Tykkään myös mun työkaverista Sannasta ja oon iloinen ettei se iso ÄMMÄ, josta oon täälläkin bitchannut enää saa pidettyä mua otteessaan. Se on kuin ilmaa mulle, vaikka kaverin kanssa naurettiinkin, että se on mahdoton ajatus sen akan ollessa oikeasti valaan kokoinen. Ihanaa, kun on liittolainen.

Ihanaa ja ah, niin raskasta olla mä.


00:43 #


KIRJOITTAJA

Koo, se oon mä. 20-something, ikuinen teini. Vuodatan ja suodatan tänne elämäni vuoristoradasta
- opiskelusta, liiallisesta työnteosta, sinkkuilusta, härdäämisestä ja ihan normipäivistä. Yleensä on kivaa olla mä, aina ei. Kommentit on jees.
Read and weep.

TJEU - TSEKKAA JOS ET USKO

Miira ja Minna
Angsti-Pipsa
Kokki Kolmonen
Emppa Malawissa
Thiiren pesue
Naamarit
Tiiperoinen
Cistaliini
Kisperi
Norpatti
Oola-laa!
Esteri
Sexipoica
Gee

Vieraskirja
Tilaa YAD


2006

Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu Lokakuu Marraskuu Joulukuu

2007

Tammikuu Helmikuu Maaliskuu Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?




© Minna