- Yet Another Diary..

Yet Another Diary..

Kun elämä ei aina menekään ihan kuin sen kuvitteli.

18.9.06

 
Vituikshan se tääki ilta sit meni. Kattelin hetken töllöä ja aloin tekemään harrastusjuttuja. Helvetillinen turhautuminen ja vitutus iski päälle taas muiden tekemistä (ja etenkin tekemättä jättämistä) jutuista. Siinä vaiheessa katkeskin kamelin selkä, kun tajusin, etten voi ees pitää ajatustaukoa käymällä röökillä välillä. Soitin mutsille ja annoin palaa kuinka mua vituttaa ja ahdistaa ja ottaa pannuun ihan huolella nää hommat. Se lohdutti ja antoi luvan polttaa yhden röökin.

Päätin soittaa Tanyan iltakävelylle, jotta pääsisin purkamaan mieltäni ja ahdistustani. Käytiin parin tunnin lenkillä, jonka aikana parannettiin maailmaa ja toistemme kuuppia. Mieli oli jo hyvä, kun ajelin kotiin. Sain harrastushommat tehtyä ja kattelin jopa töllöäkin hetken. Päätin antaa luvan itselleni missata (taas) huomenna aamuluennot, jotta saan nukuttua itseni paremmalle tuulelle ja hoidettua pari juttua aamulla. Ajattelin kuitenkin mennä yliopistolle tekemään yhtä dokkarin tekstitysjuttua puolenpäivän pintaan, samalla on mahdollisuus treffata Tanyankin kanssa.

Jotenkin tää syksy tuntuu niin kovin kiireiseltä, ahdistavalta ja pimeältä jo nyt. Mitä se onkaan kuukauden tai kahden päästä? Helvettiä, sanokaa mun sanoneen. Duuneja mulla on suht vähän, joten rahaa ei oo tiedossa juurikaan. Samaan aikaan halajan matkalle. Pakko päästä pois täältä, ihan oikeasti. En ole minä, jos vaan möllötän täällä, enkä reissaa maailman turuja. Siellä on mun paikkani, sinne tunnen kuuluvani. Eikä siellä tarvitse pettyä niihin ihmisiin, joita mun ympärillä on.

Kolme yötä Davidiin. Ah. I can barely wait.


01:44 #


KIRJOITTAJA

Koo, se oon mä. 20-something, ikuinen teini. Vuodatan ja suodatan tänne elämäni vuoristoradasta
- opiskelusta, liiallisesta työnteosta, sinkkuilusta, härdäämisestä ja ihan normipäivistä. Yleensä on kivaa olla mä, aina ei. Kommentit on jees.
Read and weep.

TJEU - TSEKKAA JOS ET USKO

Miira ja Minna
Angsti-Pipsa
Kokki Kolmonen
Emppa Malawissa
Thiiren pesue
Naamarit
Tiiperoinen
Cistaliini
Kisperi
Norpatti
Oola-laa!
Esteri
Sexipoica
Gee

Vieraskirja
Tilaa YAD


2006

Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu Lokakuu Marraskuu Joulukuu

2007

Tammikuu Helmikuu Maaliskuu Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?




© Minna