- Yet Another Diary..

Yet Another Diary..

Kun elämä ei aina menekään ihan kuin sen kuvitteli.

26.5.06

 
Pitäis kyllä könytä peiton alle ihan just. Tänään oli pitkä työpäivä ja ulkoilma väsyttää. Tuplaliksa on silti aina ihan jees.

Oon hillittömän ylpeä itsestäni. En oo missannut vielä yhtään sivuaineen luentoa tai seminaaria, vaikka parina päivänä on ottanut koville raahautua koululle [akateemikot vaatisivat minun käyttävän yliopisto-sanaa, mutta mulle se on yks vitun hailee - koulu mikä koulu]. Oon myös saanut kaikenlaista puuhasteltua, vaikka kämppä vielä kaaoksessa onkin. Eilinen tentti ei tosin tainnut mennä läpi, neljän tunnin yöunet hieman haittasivat keskittymistä ja puun takaa tullut esseeaihe ei sytyttänyt. Lisätään vielä Onnenpäivät ja hirveät vatsakrampit ja olin ulkona salista tunti tentin alkamisen jälkeen.

Tanya is back in Finland. Käytiin eilen (keskiviikkona) shoppailemassa ja syömässä, sit hain Nordeasta lainatarjouksen ja illalla vielä seminaari. Olin aika rikkipoikki kotiin tultuani. Mulla on muuten ihanin This is NOT the life I ordered-kynnysmatto ja sikaupeet lasinaluset, joihin on kuvattu humalan kuusi tilaa. Kirjottelen joskus ne tänne, jos jaksan.

Tänään käytiin Wagnerin kanssa Kalliossa syömässä thaikkua. Oli vaihteeks namjees, vaikkei listalla perinteisiä suosikkejamme ollutkaan. HJK:n peli meni ihan näpsäkästi, mutta Areenalla aika mateli. Ei jotenkin napannut. Keikan jälkeen joku söpis tosin anto öögaa ihan huolella ja meitsi tietysti vastas siihen. Päivän pelastushan tuo oli, sen lisäks, että kuulin parikymppisistä duunikavereista, jotka oli yhdessä käyneet kiksauttamassa 1932 syntynyttä rouvashenkilöä ja vieläpä kuvanneet koko hoidon. Fucking weirdos, eh..

[Antaa öögaa = mun ja Jessin uudelleen käyttöön lanseeraama Miljonäärijussi-lausahdus, jota ei pysty edes sanomaan ääneen ilman, että repee huutonauramaan koko typeryydelle.]


00:26 #


KIRJOITTAJA

Koo, se oon mä. 20-something, ikuinen teini. Vuodatan ja suodatan tänne elämäni vuoristoradasta
- opiskelusta, liiallisesta työnteosta, sinkkuilusta, härdäämisestä ja ihan normipäivistä. Yleensä on kivaa olla mä, aina ei. Kommentit on jees.
Read and weep.

TJEU - TSEKKAA JOS ET USKO

Miira ja Minna
Angsti-Pipsa
Kokki Kolmonen
Emppa Malawissa
Thiiren pesue
Naamarit
Tiiperoinen
Cistaliini
Kisperi
Norpatti
Oola-laa!
Esteri
Sexipoica
Gee

Vieraskirja
Tilaa YAD


2006

Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu Lokakuu Marraskuu Joulukuu

2007

Tammikuu Helmikuu Maaliskuu Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?




© Minna