- Yet Another Diary..

Yet Another Diary..

Kun elämä ei aina menekään ihan kuin sen kuvitteli.

13.4.06

 
Väsyttää vietävästi. Univelkaa on tentin takia ja tänään olin 8-14 opettamassa ja 15-23 toisessa duunissa. Alkaa pikkuhiljaa silmät seisoa päässä.

Olo on muuten hieman parempi kuin edellisen postauksen aikaan. Ei olla puhuttu Sedän kanssa tänään, mutta se johtuu kyllä ihan aikataulusta. Pelkään, että se lakkaa pitämästä yhteyttä. Ajattelee, ettei viitsi häiritä, vaikka olisikin ikävä.

Etoo kovasti ja vatsaa nipristelee välillä. Koko illan oksetti töissä, enkä saanut syötyä ruokiksella mitään. Eipä tosin kyllä ole ollut nälkäkään. Toivottavasti ei nyt olisi mikään oksennustautipöpö. Oon koko pääsiäisen töissä ja jos joudun hakemaan saikkua, tarkottaa se sitä, etten saa pyhäkorvauksia. Mielelläni kyllä olisin poissa, kivat tyypit on poissa töistä ja oon tyhmyreiden kanssa, mutta raha ratkaisee. Toivottavasti tämä vatsaongelma ei jatku, kun herään yöunilta.

Huomenna kesätallat alle. Deitti nro 1 tarjotui vaihtamaan, enkä ole vielä keksinyt miten kieltäydyn kunniasta. En halua ekoille deiteille rengassessioon, oikeasti.


23:54 #


KIRJOITTAJA

Koo, se oon mä. 20-something, ikuinen teini. Vuodatan ja suodatan tänne elämäni vuoristoradasta
- opiskelusta, liiallisesta työnteosta, sinkkuilusta, härdäämisestä ja ihan normipäivistä. Yleensä on kivaa olla mä, aina ei. Kommentit on jees.
Read and weep.

TJEU - TSEKKAA JOS ET USKO

Miira ja Minna
Angsti-Pipsa
Kokki Kolmonen
Emppa Malawissa
Thiiren pesue
Naamarit
Tiiperoinen
Cistaliini
Kisperi
Norpatti
Oola-laa!
Esteri
Sexipoica
Gee

Vieraskirja
Tilaa YAD


2006

Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu Lokakuu Marraskuu Joulukuu

2007

Tammikuu Helmikuu Maaliskuu Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?




© Minna