- Yet Another Diary..

Yet Another Diary..

Kun elämä ei aina menekään ihan kuin sen kuvitteli.

15.4.06

 
Kevät siis on täällä. Sen kertoo jokakeväinen murkkuongelma tässä kämpässä. Tiistaina täytyy ostaa uudet myrkyt, Raidi on ihan finaalissa. Viime vuonna tilanne ei ollut edes yhtä paha kuin ensimmäisenä keväänä. Murkut tästä nyt vielä puuttuivatkin, kun kämpässä asustaa jo joku herhiläisyhdyskunta, jota en kirveelläkään saa niitattua. Missä helvetissä ne lisääntyvät?!

Kävin tänään Jumbossa järkyttymässä maalaisten paljoudesta. Luulisi, että ihmiset ovat kuolemassa nälkään ja kaikille suomalaisille on iskenyt samaan aikaan kenkäpuute. Piti hakea yhdet lenkkipopot, mutta eipä sit tarvinnutkaan, kun jono kiemurteli pitkin kauppaa. Seppälässäkin oli "Osta 3, maksa 2"-päivä kaikista myymälän tuotteista. Olisin halunnut ostaa kolme kivaa t-paitaa, mutta jonottaminen ei maksanut vaivaa. Sain siis ostoshelvettireissulta mukaani vain kaksi purkkia hiuslakkaa, säälittävää.

Mähän olin pari viikkoa pois töistä, mutta tänään törmätessäni Isoon Ämmään kaikki se vitutus minkä se on mulle aiheuttanut, vyöryi päälle! Puoli minuuttia ja se onnistuu pilaamaan mun päivän! Vittu kun edes tietäisin mitä oon sille tehnyt, että se oikeuttaa kohtelemaan mua kuin viikon vanhaa oksennusta. Alkaa tuntua, että VI-HAAN sitä. VI-HAAN kuinka se luulee olevansa kaikkia muita parempi ja siten saa kohdella muita miten haluaa. VI-HAAN sen kovaa ääntä, negatiivista asennetta, jättiläisvuoren kokoista olemusta ja egoa, joilla se täyttää kaiken tilan niin, että muilta loppuu happi! Setä tuntee Ison Ämmän myös ja on neuvonut mua pysymään kaukana siitä, kun se aina onnistuu pahoittamaan mun mielen. Oi kunpa menis nuo työasiat putkeen ens syksynä, niin saisin olla näkemättä sitäkään enää ikinä!!

Deitti nro 1:n kanssa piti tavata nyt pääsiäisenä. Saattaa jäädä näkemättä, kun ei siitä nyt ole kuulunut mitään. Hmph. Minähän en perässä roiku, enhän ole menettänyt mitään, kun en sitä vielä tunnekaan. Ja sehän tarkoittaisi sitä, että Setä is back to my life! Yay!


23:38 #


KIRJOITTAJA

Koo, se oon mä. 20-something, ikuinen teini. Vuodatan ja suodatan tänne elämäni vuoristoradasta
- opiskelusta, liiallisesta työnteosta, sinkkuilusta, härdäämisestä ja ihan normipäivistä. Yleensä on kivaa olla mä, aina ei. Kommentit on jees.
Read and weep.

TJEU - TSEKKAA JOS ET USKO

Miira ja Minna
Angsti-Pipsa
Kokki Kolmonen
Emppa Malawissa
Thiiren pesue
Naamarit
Tiiperoinen
Cistaliini
Kisperi
Norpatti
Oola-laa!
Esteri
Sexipoica
Gee

Vieraskirja
Tilaa YAD


2006

Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu Lokakuu Marraskuu Joulukuu

2007

Tammikuu Helmikuu Maaliskuu Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?




© Minna