- Yet Another Diary..

Yet Another Diary..

Kun elämä ei aina menekään ihan kuin sen kuvitteli.

20.4.06

 
Etsäviittisitsähei..

Mä oon kyllä sitä mieltä, että jos pyydetään tekemään jotain asiaa, niin sen voisi vaikka sitten hoitaakin. Ilman, että tarvitsee kysellä perään ja paimentaa. Oon niin kyllästynyt tähän lapsenvahdin rooliin, että burnoutin oireet alkaa taas näkyä. Ei mua kiinnosta edes se, onko mulla auktoriteettia vai ei. Lähinnä ihmetyttää, että hyvin harvaan ihmiseen voi enää luottaa. "Joo mä hoidan sen" ei merkitse selkeesti mitään. Kuka näitä nahjuksia kasvattaa? Kiireensä ne on kullakin.

Onneksi ensi syksynä napsahtaa iso vaihde päälle ja saan karsia nämä heikoimmat lenkit porukasta ulos. Mihin tarvitaan lenkkiä, joka ei hoida hommaansa? Aivan, en minäkään tiedä. Tämän loppukevään ja alkukesän kun jaksaisi rypistää, niin olisi taas lomaa tuostakin toiminnasta. Syksyn tullen ei sitten tarvitse enää hoitaa kaikkea yksin, kun T ja A palaavat ruoreihin. Meistä tulee sellainen tehokolmikko, että jo vähän itseänikin pelottaa.

Ehkä muukin elämä tasaantuu taas, kun voi höllätä vähän otettaan tuosta paskasta. Pikku-A on tosin saanut jaksamaan. Se on niin positiivinen ja reipas. Totesi mulle yks päivä, että "Mä tiiän ettei meitä ois, jos sua ei ois. Mä lopetan, jos sä lopetat." Totta ja mäpä en ole kuin muut. Mä en lopeta. I'm here to stay.


23:13 #


KIRJOITTAJA

Koo, se oon mä. 20-something, ikuinen teini. Vuodatan ja suodatan tänne elämäni vuoristoradasta
- opiskelusta, liiallisesta työnteosta, sinkkuilusta, härdäämisestä ja ihan normipäivistä. Yleensä on kivaa olla mä, aina ei. Kommentit on jees.
Read and weep.

TJEU - TSEKKAA JOS ET USKO

Miira ja Minna
Angsti-Pipsa
Kokki Kolmonen
Emppa Malawissa
Thiiren pesue
Naamarit
Tiiperoinen
Cistaliini
Kisperi
Norpatti
Oola-laa!
Esteri
Sexipoica
Gee

Vieraskirja
Tilaa YAD


2006

Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu Lokakuu Marraskuu Joulukuu

2007

Tammikuu Helmikuu Maaliskuu Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?




© Minna